Ano, samozřejmě. Předplatné můžete kdykoli pozastavit nebo zrušit zdarma a bez závazku v zákaznickém portálu.
Přístup do Zákaznického portálu získáte pomocí odkazu, který vám přišel e-mailem při vytvoření první předplatné objednávky, a nebo přímo na našem e-shopu v Můj účet > Nastavení účtu > Předplatné.
V Zákaznickém portálu můžete snadno přeskočit nebo změnit datum doručení a platby.
U každé plánované zásilky najdete tlačítko „Přeskočit platbu“ nebo „Přeplánovat“ – stačí kliknout a upravit si doručení podle potřeby.
Ano, i to je možné. V zákaznickém portálu klikněte na „Upravit“ u karty s produkty a jednoduše produkty přidejte, odeberte nebo upravte dle svého přání.
Pokud se platba za předplatné nepodaří zpracovat, obdržíte e-mail s bezpečným odkazem, přes který můžete snadno aktualizovat platební údaje.